Thursday, April 12, 2007

 

Paskua'm (jo l'he vist)

Bones Sectaris!
Crec que es el primer cop que escric en casi 2 anys de Cor Obeeert, per tant no soc un expert en escriure pro ja tocava ficar-se.
No e pogut escriure abans ja que com mlta gent (encara que sembli increible) he tingut exàmens de recuperacio i com a conseqüencia no e tingut tens en pensar am Paskua profundament.
Fare alguna cosa semblat el que vem fer ala “reunio” de tota Immaculada divendres a paskua, dir la cosa k + ma agrdat de paskua. Ara em venen al cap moltes coses -el GRAN Pare Nostre, moment de la PAU(abraçades kom m’agraden), fer explotar llums amb un globos gegants, Pressing “Crash”,concert kairoi am els seus manifest, veure la cara del “GRAN” Jordi Martori observant el seu germa al escenari practicament nu..... festa final dissbte nit(increible).....- pero el moemnt + especial a sigut el següent:
Haver particpat integrament en la Paskua..... dissabte a la nit. Es tractava basicament k Blanca(monitora de gruments), Pau(home iper-boig), Dani i jo teniem de portar 4 antorxes fins la foguera per despres encendre-la..... el fet es simple pero va ser emocionat veure com els 4 intentavem aconseguir el proposit i com s’incendiava una antorxa.
Dani i jo voliem una Pasqua mes radical, aixo es va cuplir gracies a Litus(Discurs dintre l'esglesia am el puny a l'aire i dspres una manifestacio ell es viu Jo l'he vist....).

En definitva soc un noi de poques paraules
*Seli*

Comments:
Possiblement un dels posts més emotius del blog!!

oh si, com m'ha agradat!!! merci seli!!

Jo em quedo amb les conversacions amb la Ba, la Tere i els moments de grup, com a moments crash especialment rellevants.

Després... mil anades d'olla i mil coses gracioses, però el que toca de debó per dins són aquells tres.

Per cert: algú més ha tingut la sensació quan avui estrenava trimestre al pati de "joder... jo no hauria d'estar aquí, aquesta conversa és una merda... Avellanes, allà vaig!"??

Jo si.
 
seli! caal que sigos tan wai!

jo... ñe, recomentare en añgun altre moment! nomes volia agrair a e seli k hagi eescrit! i k sigui tant wai!


[xdon x la espesez, xo tik marejadeta... i... ñeñeñe!]

anitA
 
(aqui infiltrada de sants-les corts llegint la intervenció d'en seli al blog de cor immaculada)

Bé, home de poques paraules, un gran post! XD
Pakuaaaa... paskua... vull paskua -.-

"fer explotar llums amb un globos gegants" XD I q esperaves? muahahahaha els de sants som pros (vale, no estava preparat, però va fer gracia) i inaugurem la paskua amb grans crashos (i mai mes ben dit)

Apa, gent! A cuidar-se! (q jo vaig tornar refredada -.- coi de coll)

*alBa
 
Lo prometido es deuda, así que aquí estoy!

Me alegro un montón que la Pasqua fuera tan especial para tí, y que pudieras vivirla más activa participando con las antorchas (el año que viene te quiero ver bailando en la dansa del foc!! jeje!!).

A ver si con el tiempo, este hombre de pocas palabras va enseñándolas más a menudo... que valen la pena! :)

Un besito!!

Clara
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?