Thursday, September 21, 2006

 

Curs nou

Bé, davant aquest nou curs que hem començat tots als respectius llocs de treball i es tudi l'Anna m'ha proposat cambiar el format del Blog, en plan "año nuevo, formato nuevo".

Ella ho estava intentant i no podia... aixi que he decidit fer-li un cop de mà. El format era diferent al que veieu ara, l'he cambiat... les coses que té saber utilitzar una mica el fotoshop i "saber llegir" programació informàtica a un nivell super baix.

He posat els colors del nostre foulard, en algunes parts del Blog, en plan per a sutuar-nos més en tema i tal ;). Tenim (el blog és de tots, no se'ns oblidi!) pendent fer la lletra més petita, perquè tan gran és una mica molesta... i aconseguir més estai per al text i menys per als favorites i aquestes cosetes tontes. Tot s'aconseguirà, jo almenys aniré probant (fins que em carregui el blog? no, tranquils, aniré amb cura).


Que no se'ns escapi el fet (destacable a aquest blog) més important dels dies vinents: diumenge 1 primera reunió. Tindrem 4 monitors nous, potser menys (Noemí t'estimem!!), que tandebó ens agafin amb il·lusió i tal... sino haurem de fer gamberrades i tal per captar la seva atenció.


Continuitat corobertiana estable a la xarxa? Per ara sembla un idil·li. Jo crec en el blog.

Dani

Comments:
Toma ya! he aconseguit fer la lletra més petita!


Dani
 
en dani mola mazooo!!! pues k sepas k la net intentará de todas todas lo de l'espai... pero que ho dubta pke a la part de macro no va arribar mai... xDDDD


REs, que jo també vull que sigui quelcom més interactiu això!!!
Blogga'm!
molts petonets amors meus!! d'una net intemporal!!!


AnitA

PD: spam: http://netprimavera.blogspot.es

 
Net!!!!!

Quins són els nous monis, joéeeeeeeeeeeeee!!!???
 
danieee!! ay danieeee!!!!!!! (estik very emcionada pel comentari extern a nosaltrs dos!)

tere! la veritat ske era coña!! XDDDDDDD

AnitA
 
Hola Cor Oberts!!!!!

Informació clandestina: teniu 3 animadors...

I un 4t virtual, eh????

Potser em passo per alguna reunió...

Petonets

Jordi
 
Jordi mola taaaant!!!

per cert Net... Jo no em crec que sigui broma... demà(diumenge) fem un cafè?
 
jo dani, el café el vam fer ahir!! XDDDDDDD


si akesta nit algu va a louis atack (o kom sescrigui), em trobarà allà fent el buurrrruuuu!! amb gent sectifera de sants!! XDDD

petonss!
AnitAW
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?