Wednesday, July 05, 2006

 

Post-paskual...!

Hola presiosos!!!
Ja fa bastant temps de la Paskua i de tant en tant encara hi penso, penso en el que ha significat, en el que ha estar per a mi, les noves visions que m'ha donat, la manera en que m'ha incitat a obrir els ulls. Ahir era dimarts, les onze menys molt de la nit, tornava caminant de clown (aprop de rius i taulket) perquè necessito caminar (manera personal de digerir tot el que faig) i mentre caminava per un tros de carrer on (encara que al costat de la diagonal) hi ha com una petita muntañeta a un costat i a cada banda arbres que es creuen adalt... i de sobte vaig pensar en Paskua... sí, també va coincidir que va començar a sonar Tan Solo he Venido, cançó... que estimo molt, i vaig pensar que agraïa molt a la Paskua i a tots els que em vau acompañar en ella el haver descobert el que realment sentía, el que no sók catòlica (cosa que ja savia) però sí cristiana, cosa que dubtava, i que ho sok perquè per mi ser cristià, Jesús i Déu significa amor, i em vaig entristir molt de cop... perquè en recordar que hi ha guerres en nom seu, no ho puc entendre... com es pot odiar en nom de que és amor... no se... em va fer molta pena... i com el que era un missatge de pau també s'ha convertit en un missatge de, molts cops repressió, es pot estimar sense ser lliure¿?
Doncs res, només volia compartir aìxò amb vosaltres (... digueume freak... )

Si algú vol la cançó de tan sol ohe venido cap problema en demanarla!
Avui a la nit o demà al matí us arribarà el més segur un mail parlant del sopar de divendres, no ho expliko ara k arribo tard!! petons molt forts!! us estimooooooo!!!




AnitA

PD: ahir un gat em va seguir fins a casa... k monu!

Comments:
la història del gat em fa gràcia.

Anna:
vull les fotos de la marwa menjant-me el cap (el cap de debó).

petonarro!
 
Les guerres, l'odi, la manca d'amor... és humà.... Aquell que és amor de qui tu parles ens, precisament per això, ens dona llibertat total... per això és amor.... El que fem els homes i dones amb ella... és el problema... Un tema interessant per parlar-ne a CT? l'any que bé? en algun moment?...
 
OK! [... diga'm poc expressiva, ho entendré! XD]
Hei, GRAN sopar el d'ahir!!!!!

Petonetttsss!!

AnitA

PD: krek k el sol m'ha afectat al cap... XD!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?