Saturday, July 01, 2006

 

CAMP DE TREBALL

Bones gent!
Com ha anat tot per París? (i els que heu estat a Barcelona gaudint de vacances...)
Amb alguns de vosaltres ja he anat parlant... Les vacances bé?
Weno, us escric per la propera cita important: el camp de treball.
Ja tenim les inscripcions i la fitxa mèdica.
El límit d'inscripció es el 10 de juliol. Compte pq hi ha places limitades... quant abans em confirmeu que veniu, o em passeu la inscripció millor, ok? Jo tinc totes les tardes lliures així que podem quedar quan volgueu. Us ho he enviat tot per mail... h volia penjar akí, xo no es pot, així que si algú no ho ha rebut que m'escrigui un mail i quedem, ok?
Recordeu que està pendent tb el tema sopar!
1 abraçada i petonets!!!

Uri

Comments:
UOUO! Jo sí que vinc!! Una cosa, tu estàs pel cole?? A l'escola d'estiu o alguna cosa així..¿? es que els dimarts (o dijous) anem amb els crios del compartir a la picina del cole pel matí, així si hi ets te la podria passar allà!! inga!! un petó!
[al mail em surt algo raro... XD]
El sopar fa fer-lo el dia 7¿¿?

Petons!!
AnitA
 
Eis! Podeu deixar-ho a la porteria del cole al meu nom, i quan surti de treballar ho passo a buscar, no problem!
 
Jo no hi anire!!Sorry!!
 
sseré a camps, ara imprimiré les "coses".

saluts a tots, i fins al divendres!!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?