Monday, June 12, 2006

 

Ultim?

Ultim? avui ha estat l'últim dia de cor obert 3-4? esperem que no, encara queda el dia del sopar, camps, i sobretot queden molts i molts dies que podem estar tots junts, perquè com hem dit varies vegades el terme grup crec... que aquest any estem molt molt molt units, moltissim. I si, som un grup. Falta gent? doncs si falta gent, pero segueix considerant-se grup. Per exemple jo a la majoria dels de segon -tret d'un parell- no els considero grup, i amb aixo no retrec res, simplement dic el que penso, i algu de primer que no veniu gairabe mai, per el que sigui, doncs segurament us considero grup. Perque almenys mostreu un minim interes.

Ha quedat definit i ben definit el que ha estat aquest any i el que és cor obert, i qui sap si també el que serà.

Bueno, res més, que m'ha agradat moltisim el moment del final, (Uri jo m'esperava un cd amb les fotos i les cançons, no es pot pagar o fer algun xanxullu d'aquests?? jeje)
I res, que ha sigut un gran repàs d'aquest any.
Sincerament si que ha canviat molt cor obert 3 en respecte a cor obert 2. I no només perque no juguem tant (no cal que m'apoyeu quan he dit aixo, pero segeixo pensant que es veritat, tot i que encara juguem, pero es que el nostre basquet es intocable) pero també tot el que es fa te un rerefons molt més profund tan a nivell personal de cadascu o colectiu, de grup o sobre el voluntariat. Tot te alguna moralitat, i d'aixo es tracta no?¿ crec que si.

Respecta a l'associacio també hi ha un canvi enorme, jo ara em sento que formem més part de l'associacio, per varies coses, i tmbe com bé a dit la Maria Salas "ara ens saludem amb els monitors, siguin quins siguin, de la branca que siguin" i es veritat, crec que és arrel de pasqua que ens coneixem més tots.

Després dons que a nivell personal (ara parlo per mi mateixa) ha estat un canvi brutal pero brutal com ja he dit. Aquest any no ha estat dels millors de la meva vida ni mlt menys pero poster des de pasqua tot ha canviat moltisim. He conegut moltisima gent, i a més no és que m'hagi conegut més a mi mateixa, perque ja em coneixia, -jo tenia algun que altre problemet al meu cervell- i sabia com resoldrel pero no va ser fins a Pasqua que vaig escoltar aquesta solucio i realment vaig ferme cas a mi mateixa. Va ser com una empenta per fer el salt que no m'atrevia a fer, pero tot inconscientment eh.
Nose, com sempre he pensat Pasqua ha estat com una "cura amb salut" (com solen dir les iaies o les mames) de tots els problemets que havia tingut fins llavors. I ara els segueixo tenint, clar, no han canviat tots, pero els veig d'una altre manera, en aixo es canvia, en la manera de veure les coses. Tot m'ho prenc mes amb calma i sobretot amb molta més confiança i seguretat.


doncs bé res mes. Sento haverme allargat tant, pero mira, mala sort tu!


pd: s'havia dit de fer el sopar o bé el dia 22 (que es divendres i els de maristes el dia qe torneu de paris) o sino cap al 8 de juliol ok?¿ El sopar es per donarnos el collar de cor obert 3-4 i el fulard, a cadascu el que els hi pertoca.

Un petonas per tothom i moltes abraçades sectaries.
Se us estima. Gracies a vosaltres per estar aquest temps fent "grup i experiencia"


Maria. (merillei)

Comments:
Tinc por.

Tinc por perquè aquest any ha estat increïble, perquè quan vaig venir a veure què tal, no esperava que tot això sortís del diumenge a la tarda, i tampoc esperava que fís un dels fils conductors de jo, que cambiés els meus costums i que fos font de tantissima il·lusió.

Tinc por perquè l'any que vé els de segon (digueu el que vulgueu, però jo si que els he sentit allà, l'Albert, la Marta i la Gemma hi han estat, que ho sé jo!)no hi seran. I jo no vull que em costi tant com els hi ha costat a ells venir.

Tinc por perquè els novatos de l'any que vé potser no són tan guais com hem estat nosaltres, que ja n'erem molts i hem estat el centre, allà n'hi ha uns quants i potser hi ha una divisió...

I jo no vull que això passi.

I també tinc por perquè un dia d'aquests (si no d'aqui a 5 minuts) obriré la biblia, llegiré la primera pàgina que obri, i el més freak que trobi, ho intentaré colar com a nom del nostre grupd'aqui a 3 anys.

Tinc por també perquè els tres esmenats avans ja no han de tenir accés a aquest flog.

I també en tinc perquè el jordi se les ha porat, la Miriam se les pirarà, i l'Uri i la Noe necessitaran reforços... o potser se les piren també a Joves ú... i venen uns altres.


Però estic feliç perquè jo no noméssaludo als monitors sino que també saludo als grumets, maobertes (només a les noies) i ulloberts. I això em fa ser guai.
 
No entenc què vol dir que siguin tan guais com vosaltres.. no em sembla adequat dir una cosa així. Cada persona que coneixeu és una oportunitat nova d'aprendre i això us ha d'il·lusionar, no pas fer por. El mateix passa amb els animadors, cadascú té la seva forma de fer, ni millor ni pitjor (quelcom totalment subjectiu i fàcilment maleable), diferent.

M'alegro que no se centri en el tema dels animadors sino que l'associació és tothom, des dels petits fins els grans. Els animadors són una part més, ni tan sols la més important.

Segueixo pensant
 
anonim = noe?

u dic xq nrmalment si q es la noe, ke dius podries agafar el costum de posar el nom a baix, o al començar pero bueno, sabem q la noe esta perduda entre els seus somriures contagiosos.

Jo tb inloc a aquests tres cor 4 pero a cap més, i em refereia als altres.

avui he quedat amb l'Uri per parlar, i he superat totom, una hora i mitja, de 3.30 a 5 (i jo sense dinar saps)
i ha molat, em parlat de lasociacio i de eeeeeeeeeenorme que potser i de altres coses wais ^^
doncs res
a disfrutar k ja keda poket x vakances definitives.
 
Sento dir-vos que no sóc la Noe i em reafirmo en els meus pensaments... potser és el llenguatge que ens traeix però cada grup és diferent i n'hi ha de millors i de pitjors.... però guai o tant guai... en fi, és complicat
 
Que les pors no esvaeixin tots els somnis i il·lusions que ahir van sortir, i que teniu per l'any que ve, i els propers!
Poden canviar alguns companys, poden canviar animadors, poden canviar moltes coses... xo teniu un grup.. i això no canvia. I teniu una gran responsabilitat... Igual que vosaltres arribàveu fa ara un anyet la mar d'il·lusionats a cor3, pq implica un canvi, etc etc, el curs que ve, arribaran també uns quants companys igual que arribàveu vosaltres. Feu que es trobin com vosaltres us sentiu ara! Poca broma!

Encuriosit pel participant anònim...

Uri
 
jolin!!

lo de guai era un dir, no tinc un ampli assortit d'adjectius...

a veure, m'explico, pk tens absolutament tota la raó, no és problema de ser més o menys guai (pk el tema "ser guai" no és res subjectiu), volia dir que fóssin del plan units, oberts, relativament constants, compromesos, amb ganes de fer coses pels altres i de provar cosetes noves.

No era amb mala llet, ni de bon troç.

ptons i abraçades per vosaltres, companys!! (i anònim monitor)
 
Està clar que el teu no era de mala llet ni res però en l'era de les noves tecnologies on qualsevol pot accedir al blog (fins i tot futurs cor oberts II) pot ser un malentés i semblar que hi hagi un límit inferior o quelcom similar (és a dir primera derivada en aquest punt = 0 i segona derivada > 0 ... :p) per poder accedir al grup o ser acceptats.

Està clar que sou especials però no per ser de Cor Obert sino perquè ho sou en la mesura en què ho vulgueu ser... tema complicat per a desenvolupar en un post que vol ser cloenda d'aquesta crítica constructiva i no polèmica

Cuideu-vos Cor Oberts

Jo
 
uo! gema! q wai!
:D

sempre he pensat que deu resultar un xic dificil venir a cor obert quan la majoria de persones no son amics teus d sempre i sempre us he admirat a la marta a tu i al lomba x fer-ho. Realment demostreu que cor obert us importa i no x la gent ;) gracies x el bot de confiança!


anonim... hi ha varies apostes aviam qui és!
Es sorteja un pernil o un formatge manchego garcia vakero o potser un cambemberg per a qui l'encenrti?

segons l'uri no l'estic encertant gens, pero bueno!
no surtis a la llum anonim, que mola anar fent especulacions
i no digueu qui creieu que es que si no es quedara cohibit i no escriura desde l'anonimat!!


un petonas amb un IDS alt alt.
 
anonim eskriu necessito un altre text x akabar de matizar la meva aposta!!!!! jajajajaja
estic malalta, si!
 
k siiiiiiiiii!! k todo será wai!! no seamos pesimistas no¿?¿?!!!! amb sectarietzar als petits coroberts ()XDDD XDDDD XDDDD,...) no pero jo krek k si ens impliquem com aquest any i posem cor com a una prioritat (cosa personal i únika de cada persona)estik segura segura segura k tot anirà be!!!
Així k petons, abraçades i una miqueta de sooool!!!

AnitA
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?