Sunday, June 04, 2006

 

ke fuerrte! ke fuerrte!

Ahir l'Anna i jo vam sortir del cole prop de les 12, tornavem a casa després del Fòrum de Joves Kristians (...algú en pot fer una entrada).

Tal va ser la nostra surprise que vam veure el Javi.

-Òstia, el Javi!!
-Woo! el Javi? El Javii!
-JAVII!

-I la Mariaaa!!


(la Maria ens havia dit a cadascú una cosa. a mi que volia passar-se la tarda prenent el sol, i a l'Anna que havia quedat.)
Havia quedat amb el javi per prendre el sol... nus?
Havia quedat (amb el Javi) per prendre el (javi) sol?

Ens va semblar molt fort... als 4.


Daniéh!

Déu, meu, qué bona la boutifarrada!

Comments:
extenc més això dient que...
va anar a prendre el sol DINS l'habitació del javi on van muntar EL LLIT i desde el llit tocaba el SOL perqu el Javi (segons la maria) tenia la panxa blancaaaa!!!????
txan txan txaaaaaaaaaannnn!!!!.
En el mateix comentari per a que akesta entrada no sigui oblidada dik:
Ahir va ser el FJK, forum de joves kristians i... no se, podriem dir que el pau anava coix, la carla va fer la roda, el dani anava de verd, la maria tenia el cabell llarg,... el javi mirava colom moribund,... Jo vaig estar a la 1a taula rodona (era el fugir de nit, o sigui que si quan surts fuges o com fuges...), on vam jugar al jo mai mai amb cervesa i van descobrir coses wais, després vam jugar al duro per preguntar a gent pke havia begut (o no) en alguna pregunta no se, sortí una frase marxadora de persones com fou: "jo mai mai he emborratxat a algú amb ànim de lucre" i no se, tot seguit vam estar parlant també de com criminalitzem algunes vies de fugida i altres no,... bueno, assamblea general, tothom exposant el k el seu grup havia dit/fet i després celebració wai... la conversa prèvia a aixó a l'assamblea ja m'havia fet pensar i realment amb l'esperit i amb tot van tornar una mica l'ilsuió i l'esperança de k tot sortirà be!!!!! després botifarrada (ai coi, que bones estaven) després batukada-wai, la experiencia nómada veiem un videoclip acompanyats de la batukada (pero ara fluixet... amb la musika del videoclip) més batukada i converses por el patio, marxar, trobar-nos al javi i a la maria i ... bueno... uiuiuiiiiiii!! XD XD

Doncs aixó, crónica estressada per nivell d'examens de dilluns alt (3)...
Ale, uz eztimuuuuuuuu!!!

AnitA

PD(adressat a l'uri bàsicament): vau trobar unes claus ahir al terra del pati... ske he perdut les meves!! XD
 
a veure a veure, que aixo dels rumors de us esta anat de la olla, aclariment
jo vaig pendre el sol al migdia DANI i a la tarda havia quedat (com be li vaig dir a l'anna)

i aixi va ser, vaig quedar amb una amiga, prop de les 8 vaig torna a kasa i el javi em va proposar d montar mobles, aixi va ser, si, el llit uuuh vem veure el sol ( a les 8) sii uuuuh! us heu deixat de dir q ens casem i q estic embarasada! joer qina mala memoria teniu!
dani for padrinoo


apa fins aquesta tarda malalts
 
bueno de fet, lo de montar mobles no es veritat, em va dir, kedamos i quan em va veure kasi em va obligar a montar mobles. Inocent de mi.
 
Bueno, Tengo que esclarecer que María en realidad no sabe que tengo la barriga blanca...

...habíamos cerrado las persianas, y como ya no tocaba el sol, no no la vió muy bien.

saludos, y a seguir así, bloggers!


(Dani)
 
dani se tenva la pilota.molt.
 
Hey There. I found your blog the use of msn.
That is a very well written article. I will be sure to bookmark it and
come back to learn extra of your helpful information.
Thank you for the post. I will definitely return.


my web site :: Psn Code Generator
 
of course like your website however you have to check the spelling on quite a few of your posts.
Many of them are rife with spelling issues and I find it very troublesome to tell the truth then
again I will definitely come again again.

my web page: Dragon City Hack
 
Hello to every body, it's my first pay a quick visit of this blog; this webpage contains amazing and actually fine information designed for visitors.

Feel free to visit my web blog Codes Psn Gratuit
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?