Saturday, June 24, 2006

 

From Germans Maristes.

Benvolgut/da Dani i grup Cor Obert 3-4 catalunya

hola, què tal et compliques? ara ja fa més de 50 dies de la Pasqua. El temps passa ràpid però les petjades de l'experiència pasqual no s'esborren pas en el dia a dia, per tant en les grans ocupacions com en aquelles petites floretes del nostre quotidià.

Voldrém amb aquestes senzilles paraules agrair-te la teva participació en algun servei de la Pasqua. Servei que fa possible que es pugui viure aquesta trobada i que mols joves descobreixin (descobrim!) la presència del Crist Ressucitat.

Gràcies per la teva disposició a no fer del sofà un estil de vida, a preparar quelcom, a ser creatiu, a perdre el temps per als altres, a acceptar un repte, a oferir el millor de tu en els dies de Pasqua per animar la seva realització. Gràcies perquè ens animes a complicar-te la Vida per alló que val la pena!

Ens sentim molt units a tu [a vosaltres] i et recordem en la nostra pregària i amistat. Que Jesús et continuï acompanyant en el camí d'Emmaús dels 365 dies de l'any.

Gràcies per la performance i el camí de la creu! Fes-ho extensiu a tots els CorOberts que van estar a Pàsqua!

Afectuosament, [firmes que no entenc] i l'equip de pasqua 2006.



Bé, he rebut això per correu ordinari, m'ha fet il·lusió, molta. Divendres em van donar una targeta de part dels nanos del Kompartir donant-me les "gràcies per el teu temps", l'altre dia una amiga em va donar les gràcies per fer-la plorar una miqueta, un amic em va donar les gràcies per acollir-lo entre el nostre grup d'amics... la fe (sigui en el que sigui), el voluntariat, l'amistat... es paguen sovint així, coses relativament altruístes en les que un pot trobar l'essència de la vida. Us ho deixo per aquí per què no sé si tots ho heu rebut, per si de cas ;).

Petons a dojo, càntics brotedeoliveros i desitgos dels bons per vosaltres!!!


DANI

Comments:
doncs jo no ue rebut
ami la secta no mestima juaaaaaaaas


ets carn de germà marista, dani.
 
el dani es prefe!!! pero mola! jaja tinc ganes de que sigui demà i redescobrirme en els niños!! ser la fada Soneta, veure a la Marwa i la Mirna rient,al mariano fent de les seves, al Valentín mirant-me amb ullets de "yo he sido bueno" i saber que per molt que nada vaya bien sempre trabaré un racó entre aquells nens!!! encara que també penita, perquè per falta de gent a petits m'hi han posat, el meu grup és el de mitjans i els estimo amb bogeria, però demà serà nova experiènciaaa!!
Sé que és impossible que la persona de qui parlo llegeixi això, però igualment li agraeixo amb tot el cor; és en Reinaldo, ahir vaig celebrar (fent cas omís a la ressaca) el meu aniversari a marina, i ell va venir, de sobte va treure unes cartes de la nutxaca, se li clavaben, pregunta de: que fas amb les cartes¿?, descobrir que sap fer magia, demostració acompañada de sangría ell, cerveza yo (gracies per la birra, estava bonaaaaa) i vinga a fer magia!!! va ser tan... magic!!!
i avui també gràcies a en Marc per la xerrada entre la chu ell i jo en moment de rallament!!!

ale, no se pke escric això, però de totes maneres... AMORS I PETONS I UNA GAN ABRAÇADAAAA!!!
 
ai, espereu que acabii!! que se m'ha posat solet! volia dir que tinc ganes de fer el sopar amb vosaltres i de després anar a morir a qualsevol lloc!!
i una recomanació: "tan solo he venido" !!

AnitA

PD; dani, si no t'encantessin TANT les dones... series germà! segur segur!!
 
si, claro...
 
ANA!!!!!!!!!!!!!!!!FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
molts petonets boniquets!!!
De qui més era l'aniversari?
noe
 
Ei nois! Benretornats!
Crec q les signatures són: JosepMª, Vale, Manel.
Be noies i nois, ja direu quan va bé el sopar, per ara pinta el 7, no?
Aprofito per felicitar a l'Anna i la Maria, q crec q són els aniversaris més recents!
Cuideu-vos!
 
al final el sopar q?¿

merillei
 
Felicitats molt enraderides des d'Istambul!!!!!
I milions de petons!!!!
I de gràcies!
I de records, i de somnis, i de somriures, i de ganes de viure!

Jordi
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?