Sunday, April 23, 2006

 

st.Jordi dsd la secta

buenoo!! cm que crec que a ningú se li ha acudit això d'escriure, ho faig jo, que m'agrada parlar tot i que no em sapiga expresar.


mati de venta de roses, he arribat cap a les 11 30-12 i he trobat l'Avellaneda petit amb l'anna, he estat allà amb ells fins que anava venint gent que coneixia, ara parles amb aquest ara amb l'altre i pim pam les ma obertes havien venut totes les roses,(aixo segur que ho han apres de nosaltres :P)

tarda reunió de cor obert, 18.00 que començavem a les 7?¿ crec que si.
asistents: carla, martas, tresa, anna, mire, dani, lombarte, lluna més tard, edu, seli, uri, jordi, jo mateixa i crec que no em deixo ningu.

diguesim reunió post-pasqua totalment.
hem escrit el que hem viscut a pasqua (nose pq ho hem escrit xq despres el que haviem d fer era parlar) i res, em estat comentant per la gent que no va venir i tal.

moment oratori, l'uri ens ha llegit la historia de les bessones (les mateixes que el disabte a la nit de pasqua) que m'agradat reescoltarla per enterarmen bé del final. jeje
i res, reflexions suposu que cadascu les seves perque parlar molt com que no. [dani diu: recordeu el cel que hi havia? estava partit, a una banda hi havia estrelles i a l'altra núvols marronosos. kins moments]

posteriorment hem procedit a convencer a tot aquell que estava en dubte de venir a la sortida de la setmana q ve (sortida associacio a les 10 al cole, arenys de mar, dir si venen papas i places de cotxe, x les mames hiha concurs d cuina)

finalment un uri escoltant carrusel deportivo i fent comentaris ALTS pk ell no se sentia a ell mateix, (nosaltres si, uri) i a fora amb el raul i una noe sense gens de veu.

un sant jordi wai.

Comments:
sorry maria, no em sortia actualitzat, me l'he llegit desde "borrador" i no he pogut resistir el comentari.

;) el meu sant jordi va ser una miketa diferent... bastant. ja el posaré pel blog algun dia...jejej ;)

lo d'eskriure, crec ke ho vaig entendre. La cosa era pk pensessim en els momentets, akells detalls topeguais... ;)

mua.dani
 
woo!! el meu sanjordi va començar el dia anterior amb concert, a les 8:30 9 ja estava al cole per estar amb les roses... quina son!! bueno, pues eso... jo no estava gaire fina a la reunio, pero ara estik "superwai" ale, besets!


AniTa
 
AL COLE A LES 9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?