Monday, April 10, 2006

 

Mes coses!!!

mmm... em sento administradora del blog!! pero esque mes coses a dir!!! a vere:
1. s'ha de quedar, tal com ens va dir el senyor dani en el seu bonic mail, per fer el mural!! calen fotos i imaginació!!!
2. Canvi de l'hora prevista [8] a 7:40!! per tenir mes temps per arribar i tal! kel senyor jordi diu k millor arribem abans.

bueno, i a part d'això volia dir-vos una coseta, recomanció, escolteu alguna camçó maca de bunbury, la seva lletra... són una de les coses més maques del món, com diria qui em va ensenyar la 1a cançó que vai sentir de bunbury... "uno se tiene que llamar Enrique Bunbury para escribir algo así" bueno, si en voleu alguna i us fa pal baixar-vos-ho [s'escriu aixi¿?] ja me'n podeu demanar.... que en tinc poquetes, pero son genials!!!! esque realment... puaf! ghhhhh ooooh!! [la ola]

Petons i abraçades!!!

AnitA [wo wo owooooo!!!]

Comments:
Senyors/es Cor Oberts!!!!!
ja són grandets per fer el mural sense els monis, i crec que no tenim gaire temps.
Jo marxo demà en bici a Pasqua i m'estic fent la maleta!
Siguem bojos!!!!!!!!!!!

Petonets

JOrdi
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?