Thursday, April 20, 2006

 

Felis felis en tu dia!!

feliz feliz en tu dia, jordiito que dios te vendiga, que reine la paz en tu dia y que cumplas mucgos maaaaassss!!!!

felicitacio entre blogs paskuals!
Doncs sí, avui és l'aniversari del nostre senyor monitor Jordii!! doncs aixo, que motles felicitats!!! estic a informatica intentant fer una pagina web, pero fa pal fer formularis no¿? doncs això, que espero que tinguis un dia wai!!! ens veiem diumenge Cor Oberts!!!!
ah, una cosa, he posat uns quants links, pero segurament me n'hauré oblidat uns quants, per tant, demano a qui sàpiga més que me'n digui, ara el del jordi esta malament k em vaig equivocar cuan vaig escriure... en breu ho cambiare!!! inga, petonets i una abraçada ben forta, en especial a en Jordi, que es el cumpleee!!

AnitA

Comments:
Hey jordi!

akest matí he pensat en tu, i he parlat també de tu. felicitats pel treball i pel kumple. passa-ho bé, i... sempre et tindré, kom ja em vas dir.

una abraçada ben forta!

dani
 
felisitats!!!
dons avui e rebut dues nuticies sobre tu...una era q es el teu cumple avui!!(felisitats altre cop) i laltre es que as desidit anarten (felisitats xq es el q vols) xo axo no treu q nusaltres estigem bastan tristus xo buenu..si es el q as desidit nusaltres tb estarem cuntens jejejeje.
smpre pudrem parla xl msn no?
petunets!
i akaba d passar un mol bon dia!!
 
Ei Jordi!!!
Moltes felicitats!! Esperem ke passis molt bon dia t'enviem molts petonets les dos. Disfruta del teu dia.
Ens veiem el diumenge a COR OBERT!!
 
per cert, uns quants punts.

aquest matí m'ha encantat demostrar que la Paskua ens ha unit, mantenir una conversa amb la Carla (ens veiem demà al kompartir??)

He trobat a l'Uri i m'ha comentat que diumenge al matí hi haurà venda de roses. informeu-vos.

Per la tarda, he demanat a l'Uri un aplaçament de la sessió corobertiana de 5 a 6. us va bé?

petons
 
heyyy!! que encara no son les 12 eh! aixi que si l'ordinador i la seva impresionant rapidesa intentare publicar aixo abans de les 12!

FELIXITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATS!!!!!!!!
jo no en tenia ni idea! si es que no sem comuniquen les coses...
dons res que jo me paxat el dia currant, i ara stava fent una miqueta de culturilla i abans danar a mumir algo m'ha cridat a entrar al blog i sort! que sino dema m'hagues fet rabia no haverte felixitat!!

he descobert un gran monitor, i millor persona! set trobara a faltar moltisim si marxes!


he llegit per algun lloc una frase molt maca que deia algo aixi com que "el hombre nunca sabe poner limites a su esperanza"... pos eso! jaja
estic d'un profund ultimament que de qualsevol cosa en faig una parrafada!!
i sino, mireu el meu space (a falta de ftolog..)
bé deixo ja d'enrotllarme que sino sem faran les 12!!
un altre cop felixitats i espero que aquest any a cor obert t'hagi deixat una miqueta de dolç als teus records sectaris :P

jordi te queremos, jordi quedate!!
lalalalalalalala!!


maria.marieta.meriweder.meri.merillei.comemvulgueudir.
 
toma toma toma les 12 en punt!
i ara que me llegit tots els cmentaris (havia anat directament a escriure despres de llgir que era el cumple d'aquest bon home)
dic que:
1. vull vendre roses (no ferles com l'any pasat, vendren.)
2. em va be l'aplaçament
3. sbd?
4. estic d'acord en que ens em unit molt, de fet avui he escrit dos cosetes qe m'han sortit, ultimament tot el que escrit sento cm una necesitat de eskriureu a un lloc public, be pq totom ho vegi o be pq en quedi constancia x sempre,... no ho se.
ens veiem diumenge gentecilla!


pd: awui me trbat al sñr Pablo als ferrokatas, GENTECILLA.....!
 
aplaçament guay!
LoMbA
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?