Saturday, April 22, 2006

 

Dani a Sabadell

Bé, companys i companyes, germans, avui he anat a Sabadell amb gent sectària. Si, he representat la nostra associació a territori aliè i he fet amics (gues) :P. M'he sentit genial, i ara que ho penso, mai m'havia imaginat que passaria això. Us relataré una versió del meu dia d'avui.


Avui he flipat, porto un munt d'hores despert, m'he llebat a les 6 i mitja i són ara les 10 de la nit passades.

M'explico: ahir a la tarda vaig quedar amb gent de Pàskua: la biby, el Sergi (maltes), el gerard, la maria, el marcos, el jordi, la bu, la tere i l'Anna. en Lomba i la nur, grans absents (segons he descobert avui en el kas de la nur) de la Paskua.

Quin gran recital de riures, bromes, somriures, abraçades i caricies capil·lars vam poder viure.

La qüestió és que vam muntar una re-trobada avui a Sabadell, que la gent d'allà havia de vendre roses i tal.

La Bu em va menjar ahir el cap pk hi anés d'hora amb el Pere... i quin remei, no volia anar-hi sol... i igualment no hi sabia anar! total, parlo amb el Pere i decidim que aquest matí a les 8:40 a l'Sfera i ens hi anem. D'acord... amb reserves, però d'acord.

Em planto aquest matí a les 6:30 despertant d'un malson en què era idiota perdut i era a les 9 d'akell mateix dia davant del pc on sóc ara i rebent la trucada de la Bu:

-Ei Dani, què fas, que al final no has vingut?
-Cóm que no sóc a Sabadell??
-Com que no hi ets, et truco pk no hi ets!!

Tot flipat he posat el CD de la oreja de van gogh de fa nosekuants anys al MONO i ale, a cantar en veu baixeta i recordar antics amors (i altres no tan antics). La cosa és que desitjava que fóssin ja les 7 i mitja per poder vestir-me i tal, fer les koses i fugar a l'Sfera.

tot bé. ens hem plantat a Sabadell a les 9 i poc, la Bu ens esperava fora la parada. Hem fet una petita ruta turística per Sabadell, i tal, ens hem plantat a Maristes Sabadell i no sé, hem començat a muntar-ho tot i tal.

Milions de detalls. salutacions especials per la Bu, el Pere, en Maltes, la Nur, la Biby i la Rous.

quan he tornat a Barcelona (amb la Rous, gran persona), he especulat sobre una possible trucada dels meus amigotes per anar a fer una birra.

M'han trucat, Hem quedat Victor, Carlos, kike, Larios i jo. Hem fet la birra, hem parlat, han fumat una miqueta de maria, hem rigut molt en una horeta i planejavem sortir per la nit, però la mama m'ha esguerrat la nit dient que no puc sortir... i wenu, doncs això, kines parrafades.

Merci per tot.


Tinc ganes de parlar amb tots vosaltres demàa les 6. petons i abraçades

Comments:
lleVVVVVVVVVVVVVVVVVVVat




mencanta xq eskrius el mateix al fotolog que aqui. jajaja vago.


ens veiem aquesta tarda gent.
ptons i tal

Maria
 
us deixo un WOOO i un somriure per aki,

AnitA
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?