Saturday, March 04, 2006

 

Menjadors (II)

Buenas! Avui hem anat a menjadors el Seli, la Míriam, l'Uri i jo!! ha estat una nova exeriència realment!!!
Bueno, hem arribat sobre les 4 i mixa o aixi [el bo del pare de l'uri ens ha pujat fins allí) i re, hem estat preparant 4 cosetes pel dinar [akelles dones son la hostia! XD kina agilitat!] i despres tot donant una volta per aquell lloc hem vist una boda... XD amb jaguar, mercedes, roll roys... de tot!!
despres, a emplatar i servir cuan han entrat!!! avui han estat unes 70 persones més o menys!! I en Diego s'ha marejat (pujada de tensio a saco es veu) i ambulància i tot hem tingut!! després de repeticions i tal, el colacao calentet, m'ha sobtat una cosa no se... direu, tonteria, pero m'ha no se... algo, k un home ma dit k li poses kolakao. i just se m'akabava d'akabar, llavors 1r he anat a omplir la gerra [i he taradt una mika, eske m'ha costat!] i kuan he sortit me l'he trobat k ja marxava, llavors kuan li he dit si no en volia em diu "te acuerdas!??" tot content... no se, es ixo... kosa tonta... pero nu se... mira...

una altre cosa que volia comentar és que... puaj... realment m'ha xocat molt lo del Diego... no se... serà k estik més sensible o algo... pero m'ha agafat com un tembleque de cames--- que... vamos, m'he entrat dins per no fer el numeret jo... m'ha impressionat molt... i kuan tornava, bueno, anava a sants, he vist una dona velleta al cotxe a punt de sortir [a lo, estoy en la boca del parking] que la seva filla anava a entrar a dins del cotxe lluitant per respirar, k sestava ofegant i tota angustiada... com si estés en un lloc tot ple d'aigua i no pogués respirar... al metro un home k tenia asma li ha pillat un d'allo k komensen a no respirar (sort k portava l'inhalador) fa uns dies, (ahir) una dona que no se si estava morta o no al carrer--- amb l'ambulància allà----
això em fa plantejar que totes les ambulàncies que sentim passar amb la sirena posada tenen algú amb noms i cognoms dins que s'està a punt de morir, que ho està passant malament... i puaj... me rallat kaxo... sobretot (i no se pke, ha vingut després i estava bé) amb lo del Diego, bueno... fins demà a les 5!!!!!!!



petonets i abraçades


AnitA

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?