Saturday, March 25, 2006

 

menjadors capitul tercer

menjadors III

awui em nat als menjadors, el dani, la mari tere, l'anna, i jop (maria) amb l'uri!
em toca escriure a mi xq era la "nova" tot i que el dani tb ho era, pero segons ells,. el seu idb (index d bloogerietat) ja es prou alt (i sera q el meu no)
buneo que dir, que m'ha agradat força, no pensava q m'agradaria tant, pensava que em rayaria molt més, pero bueno, nose perque, tampoc no hi pensava molt en si m'agradaria o no.
la gent era molt simpatica (i tiracañes un rato) i tampoc no costa tant anar una tarde a la setamna o une shores allà a ajudar, perquè realment no es una cosa que et cansis, ni que costi d fer, ni q set faci pesada, ames es bstant gratificant; llastima q quan surts i tornes a la vida real les coses no siguin tan gratificants com et penses en el teu mon, pero bueno.. hay que seguir.
dons aixo, que ens veiem dema a les 5 al cole al final?¿

ptons gent, vai a sopar (K)(K)

Comments:
si isiii!! weooooo a la net li va agradar mooooooolt aket kop, vaig sortir molt mes happy que l'altre cop!!!! pos bueno, eso, k un peto i fins d'aki a mitja horaaaa!! petonetssss!!!!



AnitA
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?