Sunday, February 05, 2006

 

reunio d'avui [5 de febrer]

Woo!! bona nit!
avui estem a diumeje 5 de febrer, són les 8 i 24, fa res k he arribat a kasa! i bueno... siguem eficients...
a ver, avui primer de tot hem mirat el futbol [otras no miraban a la pelota precisamente], bueno... ki diu fultbol diu gent donantli patades a la pilota!
despres hem komençat a fer una dinamica que era que cadascú de nosaltres era un personatge [puta, profe, pedersatapreminobel,...] i estavem a un barku k senfonsava, a ki salvarieu?? erem ¿12? i n'haviem de salvar 7. hem estat parlant [bueno... millor dit kridant kom gallines... me estressat] i al final la puta [lomba] ha dit k cadaskú diguessim a dos persones k voliem k es salvessin i tots li hem fet kas menñs la lluna k volia dir els set, al final se n'han salvat uns 8... lalalaa...
bueno, la segona dinamika ha estat que teniem uns fulls i els haviem d'omplir amb´números de l'1 al 10 [el 0 no vale mariaa!!] i era sobre una mika de tot, a lo que ens importa als joves, que ens preocupa, que no... que acceptem i que no. després ho hem comentat... han sorgit opinions molt diverses...
mmm... ara bé el moment cor obert!! avui l'ha preparat la Maria Salas!!! i ha estat molt xulo!! ha tokat a bastanta gent i ens ha fet més rics!! primer hem llegit una historia que, si tingues el mail, posaria... pero k... bueno, qui no hagi vingut li pot demanar a algu i tal... ish maka!! i després hem donAt a ki voliem un bitllet de 50 eurazos [evidentment, fotokopiat] amb el nostre nom... sempre pot servir per animar a un amik!!!
bueno, pos crec que això és tot!! avui hem stat molt perrakos i no hem jugat a res... ya jugamos por varios dias la semana pasada??? bueno, a ver, poso 4 dates importants!:
  1. la setmana k ve no hi ha reunió
  2. el 4 i 5 de març tenim una sortideta amb corobertcataluña k es fa a BCN
  3. el 18-19 de març tenim la sortida de grup de corobert
  4. del 13 al 06 d'abril tenim la sortida de Pasqua!

ah, per una proposta que man dit, podriem posar al blog llibres k ens estem llegint, pelikules, koses k ens interessin...

bueno, donarem exemple: jo mestik llegint "las intermitencias de la muerte" de Saramago, és realment interessant--- de sobte a un país la mort deixa de matar...hi ha moltes conseqüencies molt xungues!!

bueno, ke passeu una setmana molt feliç!!

AnitA


Comments:
pasqua es del 13 al 16 que se ta colat el 0 :P

jo mestic llegint el codigo da vinci, que no se la llegit ningu al mon, i a la vegada, "digue'm que m'estimes encara q sigui mentida" de montserrat roig i l'acabo d començar aixi q no em pregunteu d q va.
en quant a pelicules ---> quedate a mi lado. :P
dsd petita quem va viciar aqsta pelicula, i nose xq, xq ploro com una desesperada smpre q la veig, tot i que ja em se fins i tot els dialegs!
 
Maria S, si tens el text, q jo no el tinc aki, penja'l! Merciii!
Uri
 
doncs jo m'estic llegint alhora un parell de llibres freaks starwars-eros, molt interesaants, si!

per cert, companys fde 1er, jo aniré al viatge de final de curs... i em comprometo a exposar pro's d'anar a París.
 
yo no puk anar a la sortida del 4 i 5, stic corrent un rally de cotxes antics com a copilot xDDD sorry!!
 
Doncs jo m'estic llegint el último Merolingio i fa poc em vaig llegir Sentit i sensibilitat de Jane Austin, un gran llibre.
Per més gustos personals podeu anar al meu blog ;)
Petonets

Jordi
 
eh!! incitació musical: Bunbury!! es brutal!!!

AnitA
 
huola!!
Pos digueu-me frek però l'ultim llibre que m'he llegit no ha sigut un llibre ha sigut un còmic manga: Yami no matsuei y es molt xulu.i abans no recordo però dir que un dels llibres q més m'ha agradat ha sigut els pilars de la terra (bonissim)!!!
besets a tots
 
sóc un desastre abans era jo!!!!
 
Saluts kordials desde Sants !! menuda infiltrada makabo de pegar... E vist k un kompany de immakulada firmava la blog i em pensat tan io kom la integran sense pseudonim ( l' Alba) de firmar tb nosaltres. Per cert merci Dani per la signatura , feia tems i tems pk noveiem algui nou per alli i necessitavem aire nou jaja merci nano a estat una inyeccio de moral per a seguir publikant els reportatges! Weno jovent diskulpeu la intromisió molta sort i salut nois!
El Suek de SAnts! ( per cert lana ma infiltrat al web axi k ia sabeu ki es la traidroa ! jajaj)
 
wo!! comunicació sants-immaculada!! XDD kom podreu veure he aprés a posar links!!! [k lista k soy y kuanto me kiero1! (XDDD perdoneu, kom diria k he posat al blog d sants... tink el cervell en huelga] i eso!! k res... me aburro i... algo
 
WOOOOH!
Sense trair al meu company Suek se sants, el faig costat en aquesta infiltració al blog d'immaculada (soc el 2n topo! XDDD)
Hola gent d'immaculada!!! Us convidem a visitar i a deixar comentaris al "curiós" Blog de Sants (per no dir freak). Al igual com han fet dos dels vostres companys (ara us delataré XD) Gàcies pels vostres comentaris Dani, Ana, se us està agraits.

-Integrant sense pseudonim de sants-(o coneguda per alguns membres d'immaculada com a Chun Li o Ginger ¬¬)
 
I continua la conexio Sants-Immaculada! Cla k si, grans personatges san vist x Sants ultimament: Fizban, l'Home dl Kuento, l'ekip kastanya o el bisbe SC. Pro cap sasembla a vosatres! Aviam kin dia ns dignem a baixa a sans, k nosatres vnim 1 collonada d vegades!

PD: Uri, recorda k farem grans coses i k mai ens podras iguala al hattrick als d sants. Nosatres manem a la lliga.

Pere, l'Home dl Kuento o el bisbe Setpecadus Capitalus, com preferexin vostes
 
UoOoOoOo Ginger testimuuu!!!Pere a tu tb!!!!uala...es veritat, em danar a sants...proposu una reunio am sants!!XD en seriu, no u dik en broma!!
 
toc toc... el 4t topo de sants arriba...

kaputxeta~press, més coneguda per Gemma o la distingida membre de l'e.k.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?