Tuesday, February 28, 2006

 

experiència religiosa.

fa uns dies tornava jo de jugar un partit de furbol, kuan vaig veure que una noia no podia entrar a casa seva perque anava molt carregada, em vaig oferir per ajudar-la, després que ella s'espantés.

Ahir jo tornava del metge, tinc un senyor esquinç al turmellet, causat per un torçament al turmell en un partit contra uns tals AJMACOR. la mama havia anat a fer unes fotocòpies, i jo havia de creuar el carrer i entrar a casa. tot això amb crosses i mobilitat extra-limitada.

la qüestió és que una noia em va ajudar a obrir la porta i a tancar-la. I em va fer sentir genial. va ser com rebre alguna cosa inesperada, un regal-sorpresa, o alguna cosa per l'estil. la sensació de joia que vaig sentir va ser aclaparadora(vocabulari sectari).

bé, era només per dir això. unes accions paral·leles que em van fer sentir genial, donant i rebent, ho volia compartir.

petons i abraçades, germans.
salutacions especials a l'amic Carles Roldán.

Comments:
wo! ka nunik!!! pke aket finde mig món s'ha fet mal!!!???? és normal? que passa!??? a la germana d'una amiga li han hagut d'enyesar el braç k se l'ha trenkat, el dani k te esguins potal, el raul k kasi es keda sense dits [siguem exagerants... XD] kien da mas??
realment son mágics alguns moments ( im més si el dani ens ho explika d'aquesta manera tan sectària) per cert, div. vam pujar l'ids!! XD entenc el que vols dir eh... podriem dir k vaig tenir una exp. religiosa d'akestes la nit de diss... veient com 10 persones esperaven amb mi al raul durant unes 3 hores ben bones al clínic... de fet, ells no se si ho saben... pero sort k estaven allí!!

jo dani, quins veins mes majos... els de casa meu et tanquen la porta amb clau davant de la cara... o arribes tot carregat i coix i et diuen: tanques tu oi? una vergoña! bueno, després d'aquest comentari hiiiperllarg, em despidu amb un besazu!! [m'estik proposant fer ka el pompeu s'aixeki de la tomba per pegarme, sí]

petonsh i abrashades!
AnitA
 
el IDS dl dani esta pujan moooooooooooooooooooooL!!
jajaja

eh jordi jordi... VENTDELPLA MOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EL COR JA NO MOLA, PERO NOSE QUE TE QUE ENGANXA xD


ala la menda senva a studiar k em follaran viva deu meu qin stres mesta agafan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Jo nens!!!ja se que volem ser pràctics, però l'Anna té raó (i jo sóc la primera que faig moltíssimes faltes)però a aquest pas els senyor Fabra i tant que s'aixecarà!!!!!!!!!!!Fa mal!!!!!!!!Aquest cap de setmana tothom lesionat?1 monitor, el raul, el dani una servidora...em feien enveja i mira jo tb volia un esguinç!!!
Dani, cadena de favors??
l'ids puja i puja!!!!!!!!!!
besets
 
Cada uno da, lo que recibe,
luego recibe lo que da,
nada es más simple,
no hay otra norma
nada se pierde
todo se transforma

Una gran cançó Dani, "Todo se transforma", de Jorge Drexler
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?