Monday, February 27, 2006

 

disbte!

Wenas gentttttttttt!
bueno primer de tot perdoneu el meu retard en escriure... es que s'em va oblidar per complert, i ara stava estudiant logica matematica (crec que ningu ho ha entes mai) i me recordat de que tenia que escriure!! i ara fan ventdelpla mierdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

bueno el disabte vem arribar i la reunio era preparada x la mireia i la lluna.
van seguir la tonica de la mort fntnos escriure allo que fariem abans de morir.
molts vem coinciidr en "donar gracies" "demanar perdo" "dir el que penso a tothom" "dir t'estimO" "parlar" "fotrens una juerga de la ostia" "menjar molt"
despres vem anar a berenar, va tocar bstant menjar per cap ja que erem poquets (......)
dspres vem veure la repdroduccio dun email que parlava sobre el que ens equiexavem nosaltres i el que no tenen molts nens del 3r mon.
finalment vem parlar d qi nira a la sortida a sants la stmana q ve
els monis ens van dir q si podiem anar als menjadors,
deixeu aqui la vostra opinio / aportacio.

pd: personalment no puc anari. la setmana q ve comenso (i acabo) examens.!
apa vai a veure ventdelpla!!!!!!!!!!!!!!

Comments:
quin desastre!!!!!
aquest Ventdelplà, igual que el Cor de la Ciutat, està de capacaiguda. Només faltava a la del súper enamorada. Aquesta ha pensat la dinàmica de la mort del dissabte i ha anat x feina ;)
petonets

jordi
 
XD jo no vaig vendelpla... pero el cor... MOLA! XD!! si k va etar bé la reunió, mmm menjar!! [akell dia no m'havia oblidat de ninar!]

bueno, ja que hi som, com va anar carnaval? [si es k el celebreu] jo us espliko el meu, k va fer força... inusual?diferent? bueno, el cas esque em vaig passar de 12 a 03:15 de la matinada a la sala d'espera d'un hospital pke el raul s'havia fet mal (ja està bé) realment en situacions complicadetes es veu qui son amics de debó---. bueno, va ser una altra esperiència tu...
molts petonets!!

AnitA
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?