Thursday, January 05, 2006

 

Recollida d'ampolles a Valldèmia-Mataró.

dia 3 de gener, primera "trobada" corobertiana, punt de reunió era la porta del cole, a les vuit i mitja.
Arribo a les 8:45, Edu, Carla, Berta, Cinta i Meriweder són esperant.
Parlo amb elles, em diuen que anem per lliure, que no venen monitors, avui sóm autònoms. (no em sembla malament, però em preocupa.)

Al cap d'un quart d¡hora apareix Maritere per València (quin riure tonto em va agafar). ens saludem tots, elles se'n van, jo em quedo amb l'Edu esperant a la gent del grup de batukada del qual formo part, com que anem al mateix lloc, doncs hi aniré amb els de batukada, amb qui em sento més segur que amb aquelles "boiges". el grup comença a arribar i cap a les 9:30 ens dirigim cap a Arc del triomf, on agafarem el tren que ens portarà a Mataró.
Tinc un bon viatge, hi ha bon graffiti a les vies, i alguns espais lliures que desitgen un NOCET24...

Arribem, com que hi ha algunes MàObertes al grup, una MaOberta de mataró ens ve a recollir, ens guia per carrerons fins a Valldèmia. Quina escola tan gran, camp de futbol de terra, pavelló, i l'interior, segons companyes del grup, sembla Hogwarts.

ja estan apilant algunes ampolles (crec que no n'hi ha gaires i subestimo el treball). Però sortim en grup a recollir ampolles i al principi, el treball és poc satisfaent, moltes portes no s'obren, a les poques cases que s'obren, hi ha una anciana que s'espanta... (em fa llàstima i em recorda la meva àvia).

En Carlos i jo recorrem sols un parell de carrerons, al primes no hi ha ni una sola casa, tot són sortides de garatge, i al segon, hi ha un munt de cases, treiem 12 ampolles d'aquell carreró, i n'estem molt satisfets. en carlos em comenta que li encanta fer això, i que es podria fer a barcelona... (personalment, crec que no és tan mala idea, les coses aquestes que s'organitzen al Nadal de recollida de menjar i roba i joguines, ho podriem organitzar desde COII al barri, AHÍ LO DEJO).

A una tenda ens donen prop de vint ampolles, conec a Pepan, un tipus molt trempat del qual després aprofundiré. anem molt carregats, després de recollir tantes ampolles.

després de portar-les al punt de recollida més pròxim, una dona ens diu "al nimero 6 del carrer XX hi ha 33 ampolles!!"... hi anem tot engrescats, ostres! 33 ampolles!!!!! hi ha somriures i "porta-me-les tu, sisplau.


Desprès d'això fem el primer assaig amb els de batukada, avui pinta molt re-bé, la cosa...

En sóm prop de 20 tocant instruments. :D. Dinem, i es fa de tarda.

Hi ha moltíssimes ampolles, i la gent segueix treballant, i ha molts nens petitons, i són super macos, ortan una ampolla cadascun amb les dues mans, amb molt de compte per a què no es caigui. fa gràcia, perquè jo avans n'he portat 10 o 11 en una bossa... els hi falta molt per veure, encara són petits, pero ja són solidaris.

tornem a assajar, i ens posem en marxa, anem per carrerons, i la cosa no sona del tot bé. la primera llaga a la meva mà. pujem cap a l'escola i ens diuen que hem de començar ja. comencem.
Anem baixant pel carrer principal, la gent ens segueix i tots fan que sí amb la cara... realment sona bé, estic feliç, crec que he entrat en trance.

Arribem a la plaça, i ens asseiem, fem una cosa que acabem d'apendre i queda francament bé, fem les marques de la maria, augmentem de velocitat i el grup és una festa, a la gent li està agradant, i a nosaltres també. Veig l'esforç de tot el trimestre aquí, en la concordància, en el contratemps que jo estic marcant, en el dolor de la segona i la tercera llaga al polze i l'índex.

anem a menjar xocolata i una magdalena, qué be que entra. tornem a tocar, aquest cop la gent està més amb el grup, fem que entrin un parell de persones al mig, ballen, que maco és!

carreguem els instruments a una furgoneta i tornem cap a l'escola, recollim tot, i tal.

pillem el tren, i ens hi fem fotos, i tal.

un cop a Immaculada, en pepan apareix amb la furgoneta i un company.(a la furgoneta hi ha els instruments). parlem i descobreixo que ells dos són els companys d'en carles Roldàn a una comunitat, ells també s'estan fent germans... trobo que és una bona notícia, pensar que encara hi ha qui opta per aquest tipus de vida em fa sentir bé, i que hi ha molta gent que, tot i no haver-hi optat, també són bones persones, com aquells nens petits, que de bén segur acabaran sent bons CorOberts de valldèmia...

bé, m'agradaria poder llegir la crònica vista per la carla, la Maria, la tere, la Cinta o la berta...


Petons i abraçades, CorOberts.

Comments:
[lagrimita.. laagrimita---] yo keria venir... xo la meva senyora mare no em va deixar sortir de casa amb l'ordre de: "duerme hasta ke te canses, y por la tarde, ya veremos, segun como estés" perque el dia anterior m'havia pillat un xungazo... kom pke el raul makompañes a kaSA a les 12 de la nit i li tankessin el metro... pero pensé en vosotros eh... apoyo lo de hacer algo asi x bcn!!
ale! vagi molt rebééééééé!!! jo marxo a comprar unregal per l'hermanito!! ggg

un petonasª!
 
Gràcies per representar-nos a Mataró!!!!!!!
Realment és una experiència molt guai. Ja vam intentar fer-ho al cole sense gaire èxit (BCN no és Mataró) però ho podem somniar de nou!!!!!!
Que us portin moltes coses els reis, i si més no somnis i il·lusions.
Petonets
Jordi
 
recollida d'ampolles valldemia - mataró
bé, primer de tot dir, que no soc el dani sino que soc la maria, merillei, meriweder, meri o com em vulgueu dir, però es que encara nose entrar amb el meu nom ¬¬ si, soc una mica curta, pero stic apunt de saber com es fa, pero ara no em posaré a fer-ho perquè el pc va super lent i nomes falta que em posi a fer invents x aqi ...
bueno dani allà va la meva cronica del dia 3
tots deiem "sisi el dia 3 a mataró i tant i tant" pero ningu es preocupava de com ni quan hi teniem que anar. fins que vaig parlar am l'uri i amb altres paraules em va dir que ens espavilesim per el nostre compte si realment voliem anar-hi i vaig parlar amb la tresa i això es el que vem fer, (enviar un meil i pim pam)

vem quedar a las 8 i mitja al cole (tot i que a la tresa li semblava un pel tard, i finalment va ser ella la que va arribar com 15 o 20 minuts tard, i aixo vivint davant el cole...) bé anem a agafar el tren a l'arc de triomf i allà ens trobem a 3 cor oberts de sabadell l'anna geronimo, la laura i un altre noi que no se com es deia :$. agafem el tren i del viatge cap allà risas i comentaris pujadets d to xDD
arribem a l'esctació de mataró i allà hi havia la maria salas amb una cor obert 1-2 la Juls, també hi havia gent de cor obert 3-4 i de mataró com la biby en silveira, etc. pujem fins al valldemia i veiem que tothom ja està a la sala d'actes (sisi, tenen un pavelló i es hogwards per dins pero no tenen el peazo salo d'actes que tenim a immaculada xDDD) quan arribem allà ens posen en un grup (totes juntes amb el robert i el maltas) i ens dirigim a agafar ampolles.

primer no en trobabem i després venia tota la feian de cop, com per exemple a aquell cole on van anar la carla i la berta, un cole on a un racó del pati ple de fulles i aigua hi havia com 50 ampolles alla tirades molt molt brutes i plenes d'aigua de pluja, segons la senyora feia com 2 o 3 anys que estaven allà, i clar (com es nota que és public comentari de la berta xDD) res, portem les ampolles, i llavors vem dirigir-nos al valldemia perquè la carla tenia que demanar-li diners a la seva germana que estava tocant amb els de batucada.
mentre esperavem que acabessin d'asajar ve tot un personatge de mataró, l'Eros i estem allà xerrant amb ell, quan anem a sortir del cole per dirigir-nos a dinar ens trobem tot una altre institució de mataró l'oscar, i amb ells dos ens anem a dinar a un frankfurt (una mica cutre i brut) de la riera. després estem una estoneta parlant amb ells i ells dos se'n van a nose on, i nosaltres marxem amb el grup en busca de més ampolles, i nose com anem a parar al valldemia on ens trobem el dani i el kike i estem una estona xerrant amb ells.
després de la trobada amb el codina al cole, anem a buscar més ampolles on tenim un petit incident amb el robert i el seu sentit de l'humor.
cap a les 4 i mitja acompanyem a la tresa prop de l'estació (a fer alguna cosa util) i la carla la berta i jo ens quedem a la plaça santa ana, on ens trobem l'oscar i l'eros de nou i ens quedem amb ells.

aquí comença la segona part, comencem a posar bombetes. Amb l'animació de l'oscar amb el micro aconseguim prop de 400 bombetes enceses (tot un trauma perque vaig descobrir que mentre nosaltres posavem les ultimes, l'eros i mes gent començaven a treure les primeres que hviem posat.
durant l'estona que vem estar allà (tota la tarda) vaig veure diversos personatges coneguts per mi, com la carla de mataró (que no és cor obert) l'uri just, en tote i d'altre gent.
quan ja havien baixat els de batucada, nosaltres 3 vem anar a buscar la nostra ració de xocolata a la plaça sta ana. i allà vem veure la segona actuació de batucada, impresionant sincerament.
en acabar vem anar una estona més a penjar bombetes i després vem marxar cap a l'estació. La maria salas i jo vem tonrar amb tren una mica més tard que els de batucada.

buenop, això es tot, dir que m'ho vaig pasar força bé i que em vaig sentir molt bé en veure que la gent col·laborava tant amb aixó de les ampolles i amb lo de les bombetes, que pagaven un euro i ni tan sosl perguntaven per a que anava destinat....
la gent de mataró son aixi de solidaris, (son de poble xDDD)

Ho veus dani, per que necessitem monitors? som completament autonoms.

salut i que us portin molts regals els reis als quii hagueu estat bons auqest any.

merillei.
 
nerd aket any x tgemes familiars e fallat, m'ho he perdut! despres d dos anys sense falta.. wenu lany k be no fallare! malegru d k tot anes be!!
 
bueno maria jo tmpk se cm entra am el meu nom i u fai a traves dl dani...xo sq sok axi d lerda am l pc..jejejeje.
buenu jo tb us vui esplika la meva 3a experiencia recollint ampolles a mataró!
cm ja sabeu vem qdar a les 8.30 al cole i jo cm em vai qdar a durmi a casa d la berta i nom va dexar durmi tenia molta son....jejejeje.buenu dspres duna entretinguda cunversa al tren ejem...te...ejem...re...jajajaja.
ens van veni a buskar alguna gent d cor d mataro i la maria q savia qdat a durmi a casa d la juls. x varia vem arribar tar al cole d valldemia i vem dunar una mika la nota quan vem entra al salo d'actes mini del cole i alla ens enterem q no tenim grup x anar a recollir ampolles xo no pasa res xq ens endosen a un i ja sa acabat. despres davernus apuntat al grup pagat 3 euros (q em va pagar la berta xq cm jo sok una mika desastre em vai dexar els diners a casa)i tb aver tingut un petit incident am les talles d les samarretes, vem anar a buscar ampolles. el mati va transcorrer x mi una mika aburrit tot i tenint q awantar els cumentaris dl senyor robert q a mi sinceramen al principi em qeia b xo dspres mes aviat ages volgut q es caies dl pedestal on es creu q esta...xo buenu...tot ublidat... despres danar a lasaig d batukada i liarla una mika x alla...(a aqella nena no li surtia el ritme...i a sobre criticava a ma germana..sera lerda..menys mal q al final el dani va fer el ritme!)buenu tutal, al final vem nar a dinar a un frankfurt a la riera un tant brut am uns senyor mol antipatiks i on la berta i jo sentiem q subravem xo buenu vem menjar xq teniem mlta gana jejejeje. dspres vem acabar al cole nose cm cunversan am l dani i l kike i dspres vem anar a recollir ampolles altre cop, i altre cop vem awantar el simpatik dl robert q tot tirantnos una bossa plena dampolles ens diu inutils...nusaltres ens cagem en ell i nem a acumpanyar a la tere fns a plaça st ana i cm q no teniem ganes d segir awantar el robert q es creia lome mes gracios dl mon ens vem qdar x lla xo ens va veure la meri i va envia a loskar i leros a fotrens un toke x veure si feiem algu, tutal q vem nar a culucar bombetes am tres munitores q si q van creure am nusaltres jajajaja. tutal q tot anava super b am les bumbetes fns q jo estava enroscan una i va fer puff i es van fondre totes... :S xo no va ser x la meva culpa!! menys mal q va venir l'electricista i u va arreglar!! dspres vem nar a menjar una mika xq tan baixar i pujar d lescala x colocar bombetes ens va fer venir gana i tot menjan xuculata i madalena vem escultar la batukada q va ser impresionan!! buenu dspres daxo vem culucar 10 bumbetes o x ai i la berta i jo vem marxar am la meva familia a menjar a un altre frankfurt!! jajajajja
buenu gent aqi teniu el meu testimoni!!
salut i força al canut!!
 
Ei gent! Per mi és una gran notícia que al final us poguéssiu organitzar, i que no calgui un animador, si bé ens vam oferir si ho necessitaveu... contactant amb les grans organitzadores ;)
M'alegro molt que us agradés i trobeu activitats alternatives per Nadal, que no siguin anar a comprar, i hi descobriu el vertader significat!
Ens veiem aquesta setmana!
Petonets i abraçades!
Uri
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?