Tuesday, January 10, 2006

 

Primera reunió 2006

Bon dia Cor Oberts!!!!!

Espero que els exàmens estiguin anant b, i que us estigueu recuperant positivament. Ahir vam fer reunió d'animadors (sí, sí, ens reunim i tot per parlar de vosaltres i preparar les reunions). Passo a enumerar les conclusions i propostes vàries:
- Establim l'hora de reunió diumenge a les 17h (és possible demanar puntualitat?)
- Durant el trimestre anireu preparant les reunions vosaltres amb la nostra col·laboració. Degut als exàmens, aquesta primera reunió la preparem nosaltres solets. Donat que el 3r trimestre serà una mica de bojos pels de 2n, animem als de 2n a que preparin les reunions d'aquest trimestre.
- El moment Cor Obert pensem que el podeu preparar vosaltres. Necessitem dos o tres voluntaris per pensar quelcom per aquest diumenge. Us donem un tema: els somnis. Ja sabeu, uns 20-30 minutets. Qui es comprometi a fer-ho que m'envii un mail a jordi.avellaneda@gmail.com
- Porteu temes pensats per les properes reunions, quelcom que us preocupi, que us indigni, que us interessi, ...
- Parlarem també del tema de la confirmació. Així que qui estigui interessat/da que ens ho comuniqui.
- Algú, potser en webmaster, hauria de fer una petita guia de com entrar al blog, participar, etc. Crec que amb 10 línies és suficient. Si me l'envies l'imprimim i ho expliquem a tots. - Recordo que un dels compromisos de final de trimestre era comunicar-nos millor. Així que feu córrer la veu de la reunió i d'aquest blog.
- Algú portarà un pastís?
- ...

Recordeu de pagar la inscripció (45€) per qui no ho hagi fet. També, recordeu que ja es pot passar a cobrar la loteria per l'oficina de La Caixa d'Aragó amb Passeig Sant Joan. FINALMENT: avui, si no em fallen els càlculs, és l'aniversari del Salva i del Rai, així que ja sabeu. FELICITATS!!!!!

Me'n vaig a classe

Petonets

Jordi

"Bien, bien, qué bien me lo paso, soy de Cor Obert"

Comments:
d'acord, ho faré...

entre dimecres i divendres t'arribarà.

carla, fes un pastís.

me'n vaig a recuperar castellà...

els que aneu entrant, desitgeu-me sort...
 
putse faig pastis xo sq sempre el faig jo i ademes, no li agrda a tutom...ejem...hi ha gent q diu q es com ciment i tal...desafiu a q millori el meu....
salut i força al canut!
 
Maria lleyda, la has liat, pk kanvies el nom d'usuari?!

carla, porta pastís.

Jordi, demà t'envio la guia, ja la tinc llesta.
 
Pot ser, que de 20 persones ningú s'hagi ofert a preparar el moment Cor Obert? On està l'embranzida de principis d'any??????
Ànims!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
vaaaaaaaale jo portare el pastis xo la setmana q ve q u fagi un altre xq ja sera el 3r pastis q faig e!! a mi magradaria preparar el moment cor obert de la setmana q proxima ok? pot ser no? i si no q us dongin!!
mu smbla a mi o smpre entrem els mateixos al blog?? (vale q jo entri malamen xo sq no se cm es fa...jajajajaj)
e apruvat la recuperacio!!
un peto!
visca CV!!
 
vale la davans era jo....sok lu pitjo am els urdenadors...
 
ei! en principi si que vindre!! els examens mb
man donat 3 i e aprobat 3 em falta el d filo k ja dubvtu k laprobi x la follada general de la lady martin!
 
Ei gent! Felicitats a tots els que heu recuperat assignatures! Sou uns campions... I merci també pel pastís i moment Cor Obert de la Carla... ;)
Per cert... avui he tingut un susto amb la moto... al final, per sort, molta sort, no ha estat res... Us he trobat a alguns de vosaltres pel cole i anava cap a l'hospital... doncs ens veurem el diumenge, una mica coixet, però ens veurem diumenge!
Petonets i abraçades!
 
uix!! k fia com temps k no em passava per aki... tinc ganes de ke sigui demà per fer cor de nou!!

bueno, molts petoNETs...
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?