Friday, January 27, 2006

 

MeNjAdOrS

Ei nois!
Demà dissabte ens trobarem al cole, a les 16.45 (superpuntuals) per anar cap allà.
Finalment només caldran 5 persones. La resta, tindrem més dies per anar-hi.
Si no us va malament, us convoco a: Berta, Dani, Marta R, Tere, Mireia. Sou els 5 primers que vaig apuntar, tenint en compte que la Maria L. m'ha dit que té un examen, i li va millor anar al proper torn.
Doncs ens veiem amb vosaltres 5 (si algú no pogués, busqui substitut entre: Maria S, Lluna i Anna), i amb la resta, diumenge a les 17h, a la reunió que ens preparen la Marta, la Berta i l'Anna.
Uri

Comments:
Vinc.

si algú vol anar-hi..i en té moltissimes ganes, puodré esperar a una altra ocasió, s'ofereix plaça.

de tota manera, vindré, si ningú em truca ^^
 
Com es penji aket comentari...sere molt llesta...jajajaja Bueno, i amb l'ajuda d'en Jordi també...jeje Jo si que hi vaig!!!I weno, si algú li fa multissima ilusio anari aquest finde que mu digui!!! Ens veiem dema i/o diumenge!!
 
K e exo en el otro comentario?? No Jordi, no soc llesta...XD
 
wooo!! espero k us vagi molt beee!! i explikeu diumenje larga i tendidamente tot!!!
bueno, kisses!!

AnitA

PD: la pluja i els dies plujosos no són tristos si intentem trobarli sentit... les gotes fredes repicant a la cara... agradable sensació.-...

PDD:pke la PD és més gran k el comentari! XD
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?