Friday, December 23, 2005

 

VAIA SUPAR!!

uau amiks corobertians qin supar ens em futut!! (alguns xl cap...) crec q a estat mol xo q mol b!!
jo e rigut multisim...x variar! el meu pastis a arrasat!! tink un tap a lestomac.... crec q mempaxat o algu!!xo a valgut la pena!! a mes am la super dinamika preparada els 20 minuts abans de la reunio menjant ganxitos! buenu el jordi no q cuida la linia...xq sino pasa l q pasa..(com li a pasat al CV...jajajajajaj)
x cert! us a agradat la dinamika o q?? jo en realitat vulia fer un consell d roca xo aki el senyor jordi no u a vis b..xo buenu!
jo esperu q duran el temps q estigem juns aqet nou any 2006 pogem arriba a se un grup d vritat conexennos tots mol millor! esperu no ser lunika q u desitja! jejejejeje
vinga gent MOLT BONES FESTES!! jo pusare el meu pastis cm a postre d nitbona!! segu q a la meva iaia li agrada!!
petunets i abraçades!!
carla

Comments:
Bona nit,

Us anuncio que Ciments Asland està a punt de contractar a la Carla per dissenyar la nova fòrmula del ciment basada en un pseudopastís de xocolata.
Us recordo que l'assegurança de Cor Obert no cobreix les afeccions per ingestes de certs aliments.
Bueno, fora bromes, jo m'ho he passat tb molt b. Gràcies a tots per venir i per ser únics.
Petonets
 
ieee!! k wai k va ser! en serio... em vaig emocionar i tot kuan vaig arribar i vaig veur k havia vingut tanta gent!!
espero k aixó només sigui el principi!! un besito xa todos!!

PD: heu vist k be k eskriu el jordi!!?? ggggg
 
Jo m'ho vaig passar genial, sense fer lletjos, jo ke vaig tastar gairebé tot, puc dir (críticament) ke el pastís de la carla i el de la marta eren els més... com ho descriouria... ¿el contrari a no deliciós?

Anna, la meva truita va guanyar, you know.

petonets i encaixo d mans ^^




PD no gaire agradable: no tinc tap.
 
el dani u a dit!! el meu pastis es delicios!! almenys no va subrar!! ejem ejem...!!
em vai qdar am les ganes d ballar tio pep q u sapigeu!!
la reunio va acabar masa dora! xo ja sabem tots q tu jordi ja tens una edat (certament la matexa q en Cv) i no estas x awantar tanta gresca! es lu q te ledat not preocupis!
e realitzat una tesi: li tens tanta rabia al meu pastis xq no el vas pude tastar x axo d q estas cuidan la liniea!!o no es axi??no u se... es una hipotesi... i el coello smpre diu q les ipotesis no son ciencia...xo el coello es lome esqena...i a mi se mesta anan el tema...xo es =! va negam q no li tens rabia x axo!??
petons d xuculata!
 
pos el meu xoriçop no va triunfar ju =(
i les galtes me les estik jalan jo ara xDDD
mola mola cor obert =D engas bn any genteta!!
 
pk feu el blog quest tan complicat amb lo facil que seria fer-ho cm un fotlog... q jo no se cm va aixo :(

MERILLEI

(FIRMO XQ NO SE SEGUR SI SORTIRA EL MEU NOM O SORTIRA COROBERTII perque repeteixu que nose com va jujuju)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?