Monday, December 19, 2005

 

Inauguració

Daniel farràs desde l'ordinador de sobretaula de casa dels seus pares.

Benvinguts, CorOberts. Rebreu un mail, si no l'heu rebut encara, amb la contrasenya d'aquest, el nostre blog.

Desde Cor Obert tresquatre volem fer una crida (aixo és aprticular meu, pero...weno, com a creador de la web... ho escric :p) a la millora del compromís, la coneixença entre nosaltres, i tot això de què parlavem diumenge passat (18de desembre). un mitjà per a això pot ser, i és la seva finalitat ser-ho, aquest blog. Cal participació, no val que sigui una proposta que funcioni quatre dies, cal que tots en fem un bon blog, un blog de qualitat, no fet per als altres sino per als Coroberts i corobertes d'Immaculada.

Amb akesta merdeta de discurs a modo de discurs inaugural us transmeto la bonanova i us convido a la participació en el NOSTRE BLOG.

petons i abraçades corobertianes...Dani

PD: amb això el meu IDS ha augmentat un munt

Comments:
Molt guai Dani!!!!!

Endavant amb aquesta iniciativa i moltes més. Estic esperant el mail pel sopar del dijous.
A veure qui supera el meu pastís de xocolata...
 
I penso que, donades les hores que figuren al comentari... l'IDS encara pot pujar molt més!!! ;)
Jo també espero de veritat que sigui una altra eina per tirar el grup endavant, i aconseguir tot allò qu eens hem proposat per aquest segon trimestre! Recordeu que ens toca SOMIAR!
A escriure molt!
URI
 
eh! ka xulu! k wai!!! MUAJAJA
x ceert... és fàcil pujar koses?? ske sok una mika inepta... ale! merci pel lbog!!
jo em sembla k portare truita tmb pke... KOM SEREM MOLTS... ggg!
un petonet!
anita
 
lu q ma custat arriba fns els cumentaris xD.... sq sok una mika lerda am lu dls pcs i tal sabeu??
dani la teva eficacia es increible!! es divertit axo d teni un blog sopbretot ara q ja se com funciona!!
m sembla q jo purtare un altre pastis, mes q res x puder mulestar una mika al jordi ok??
un peto!
sok tonta...
 
BONES!! que xulu un espai numes x nosatres!! mol bona idea dani! as tardat en ser cor ubert xo el teu IDS es insuperble al de les k purtem mes temps!
pues dijous a liarla i a menjar com mai!
apa petonss
 
[només remarcar un fet k, per tenir esponja cerebral, m'ha fet força riure]:
"perfil" de corobertii: carla sanchez... XDDDDD bueeeno XD XD no se pke.. potser pel gas del butanillo de kimika¿?¿? ki sap... XDXD ale! un petonet!!
PD: mmm... konkurs de truites i de pastssos¿?¿? ,mmmmm... 50000000000 kg mes--- MOLA!
 
buenaa dani buena! mañana iré a la cena llevare algo para comer =) contesto x aki pk no me funciona el explorer desde ayer. Saludoos
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?